Testimoni Thinkquran - Apa Kata Mereka?




Apa kata mereka?


Bila saya belajar guna Think Quran, ia akan tunjuk satu-satu surah dan ayat-ayat pilihan untuk saya belajar buat saya jadi mudah untuk belajar walaupun dalam keadaan santai. Warna yg digunakan tidak sakit mata, baris dan ayat al-Quran jelas dan besar. Think Quran juga bantu saya kenal perkataan mana saya lemah dan yang mana saya mahir. Yang paling, kata-kata inspirasi dipaparkan sebelum saya mula belajar. Ia memberi saya semangat nak belajar bahasa Arab al-Quran. Sangat recommended.

Hasmirah
Admin swasta

Think Quran ni memang best. Saya cuba untuk belajar, seolah-olah saya bermain game internet. Bezanya cuma saya jadi pandai bahasa Arab. Dengan Think Quran ini, saya rasa seolah-olah bahasa al quran sangat dekat dengan saya.

Saniah Daud
Pensyarah

 

Saya dan anak-anak sudah melepasi ranking Top 10 dan sekarang sedang menunggu untuk ke level seterusnya. Ini adalah satu kaedah pembelajaran yang paling best. Selepas solat sahaja, kami semua mesti akan sambar telefon untuk mengejar level supaya makin naik. Macam anak-anak saya, semua tak sabar nak belajar al-Quran dengan Think Quran, tak lengkap kalau tak ber"Think Quran" seharian. Yang paling seronok adalah bunyi ketika menjawab latihan. Bunyi ketika lulus atau gagal semasa menjawab soalan sangat menarik. Memang terbaik!

Wafi Nong Chek
Bekerja sendiri
























Nak Belajar bahasa Quran 15min sehari? Click link shorturl.at/ckrtW

Comments

Popular posts from this blog

Apa kelebihan Plus User (Full Version)?

Zoom Meeting Malam Ni (Update terkini)